Vīzija, misija, vērtības, prioritātes
Izglītības iestādes vīzija:
“Pār zinību un atklājumu tiltu košu “Mazulītis” iet ceļu drošu.
Prot gan lasīt, rēķināt, gudras domas šķetināt.
Tic viņš labajam un saviem spēkiem,
Kā Sprīdītis var cīnīties par mērķiem cēliem.
Sirsniņā tam valda prieks,
Skolā viņš ir teicamnieks!”
/B. Skrabāne/
Iestādes misija:
- Kvalitatīva izglītības sniegšana bērniem attīstošā, drošā un labvēlīgā vidē
Izglītības iestādes vērtības cilvēkcentrētā veidā –
Cieņpilna komunikācija – uz empātiju, labestību, pieklājību un vēlmi izprast otru balstīta savstarpējā saskarsme mūsu izglītības iestādē.
Daba – atbildīga attieksme pret apkārtējo vidi un dabas vērtību saglabāšanu.
Atbildība – par saviem pienākumiem, par savu veselību.
2023./2024. mācību gada prioritātes un sasniedzamie rezultāti
Prioritāte |
Sasniedzamie rezultāti kvantitatīvi un kvalitatīvi |
1. Veicināt izglītojamo sadarbības prasmes izmantojot jaunās tehnoloģijas.
|
Kvalitatīvi 1. Pedagogi izvirza radošus un mērķtiecīgus uzdevumus izglītojamo sadarbības prasmju pilnveidei, izmantojot Lego EDUCATION tematisko konstruktoru un citus digitālos resursus. 2. Pedagogi dalās pieredzē par iespējām attīstīt izglītojamo sadarbības prasmes, izmantojot jaunās tehnoloģijas (nodarbību vērojumi, labās prakses piemēri, prezentācijas, diskusijas). |
Kvantitatīvi 1. Izglītības iestādē iegādāti 5 tematiskie konstruktori un 2 Wedo 2.0 konstruktori. 2. 100% pedagogu izgatavoja 2 digitālos mācību līdzekļus izglītojamo sadarbības prasmju attīstīšanai, prezentēja tos un dalījās pieredzē. |
|
2. Nodrošināt izglītojamiem kvalitatīvu pāreju uz mācību procesa īstenošanu valsts valodā lingvistiski neviendabīgā izglītības iestādes mācību vidē. |
Kvalitatīvi 1. Izglītības iestādē palielinājies valsts valodas lietojums mācību procesā un ikdienas situācijās. 2. Pedagogi, kuriem latviešu valoda nav dzimtā, pastāvīgi pilnveido valsts valodas prasmes, apmeklē seminārus, kursus, izglītojošus un kultūras pasākumus. 3. Izglītības iestādes pedagogi pastāvīgi apzina un izglītojamo valsts valodas prasmju apguvei izmanto daudzveidīgus digitālos mācību resursus. 4. 100% mazākumtautību grupu pedagogu izglītojamo latviešu valodas prasmju pilnveidei izmanto diferencētu un individualizētu mācību pieeju. |
Kvantitatīvi 1. 50 - 70% mazākumtautību grupu pedagogu kā dominējošo mācību procesā lieto latviešu valodu. 2. 50% mazākumtautību izglītojamo saziņā izmanto latviešu valodu 3. 90% pedagogu izveido vienu digitālo mācību materiālu un 2-3 atbalsts materiālus izglītojamo latviešu valodas prasmju pilnveidei. |
|
3. Īstenot izglītības iestādē iekļaujošu izglītību, izvērtējot izglītojamo dažādās mācīšanās vajadzības un nodrošinot to apmierināšanu.
|
Kvalitatīvi 1. Sadarbībā ar Liepājas pilsētas pašvaldību veikt izglītības iestādes infrastruktūras attīstīšanu un pielāgošanu iekļaujošas vides veidošanā. |
Kvantitatīvi 1. 100% pedagogu apzina talantīgo izglītojamo mācīšanās vajadzības, izvēlas atbilstošas metodes un darba formas, nodrošina iesaisti konkursos un projektos, veicinot izglītojamo izaugsmi atbilstoši spējām, interesēm un vajadzībām. 2. 100% izglītības iestādes pedagogu pastāvīgi sadarbojas ar atbalsta komandu, lai izvērtētu nepieciešamos atbalsta pasākumus izglītojamiem ar mācīšanās traucējumiem. |